TERMENI SI CONDITII DE COLABORARE

O. Datele societatii comerciale si informatii bancare:

SC FAIRYTALE BAPTISM SRL
C.U.I.: 46737907
J37/756/2022
Barlad, jud. Vaslui

CONT RON (Lei) RO68BTRLRONCRT0CI1623101

CONT EUR (Euro) RO15BTRLEURCRT0CI1623101

Codul SWIFT/ BIC al Bancii Transilvania este BTRLRO22
Codul SWIFT/ BIC al Bancii Transilvania – Sucursala Italia este BTRLITR1

I. PLASAREA COMENZII

  1. Adaptabilitatea ne recomanda, insa pentru un parcurs cat mai fluid, impunem plasarea comenzii cu minim 10 zile inainte de data evenimentului. Produsele nepersonalizate, indiferent de categoria din care fac parte, ar putea fi gata de livrare in termen de aproximativ 1-7 zile lucratoare, iar in cazul celor personalizate putem sa ne adaptam, in functie de perioadele din an intre 3 zile sau pana la 3 saptamani, daca fluxul de comenzi o impune. Cu fiecare produs incercam sa iesim din linia de productie cat mai repede, insa e bine sa luati in calcul o marja de timp mai mare inainte de data evenimentului. Aceste termene sunt socotite doar din momentul in care ati facut dovada platii avansului (daca produsul este unul personalizat) ori in termenul stabilit de comun acord si inscris in formularul de comanda – acest termen de livrare se stabileste in momentul plasarii comenzii impreuna cu operatorul Botez de Poveste
  1. Avansul reprezinta suma materialelor folosite si a obiectelor personalizate prin broderie, serigrafie si alte metode de prelucrare, Restul de plata se va efectua la curier in sistem ramburs.
    Termenul de plata este scadent in ziua in care se finalizeaza livrarea. In cazuri extreme, in care apar greseli de facturare sau de dactilografiere in ceea ce priveste suma de ramburs, obligatia BOTEZ DE POVESTE este sa notifice clientul de aceste erori in termen de maxim 72h, iar clientul are ca termen 14 zile pentru a face plata sumei rezultate.
    In cazul in care se depasesc cele 14 zile, se vor aplica sanctiuni de 1%/zi.
  2. Dupa achitarea avansului, clientul poate renunta sau aduce modificari la comanda in maxim 48 h, anuntand in scris pe email, whatsapp, facebook sau sms intentia sa, iar cele scrise trebuie confirmate de un operator (nu BOT). Ulterior acestui interval produsele vor fi brodate/serigrafiate in vederea personalizarii, iar din acel momen avansul nu va mai putea fi restituit cf. legii. Obiectele personalizate la cererea expres a cumparatorului vor fi expediate catre adresa mentionata de catre acesta la plasarea comenzii.
  3. Eventualele reclamatii (broderie gresita, masura necorespunzatoare, etc) se anunta in maxim 24h de la primirea coletului, pentru a ne asigura ca vom avea timp de refacere si reexpediere.
  4. In cazul comenzilor pentru produse ce trebuie personalizate si lucrate manual (trusouri premium, lumanari botez, seturi turta/mot, etc.) recomandam a se respecta termenul mai sus mentionat deoarece acesta este calculat astfel incat sa nu se aglomereze comenzile deja in lucru din atelier. Astfel se poate asigura atat realizarea in timp util, cat si livrarea, iar in cazul in care termenul de livrare se solicita a fi considerabil mai scurt decat cel mai sus mentionat va vom solicita sa achitati o taxa de urgenta in valoare de 150 de lei.
  5. Preturile afisate contin toate taxele fiscale aferente. Pretul afisat este pretul final.

Linkuri rapide pentru plata avansului minim:
(Puteti face plata introducand in cos produsul virtual aferent sumei totale si finzalizand comanda cu cardul prin procesatorul de plati online EuPlatesc.ro )

Link AVANS 50 – pentru comenzi ce nu depasesc 199lei
Link AVANS 100 – pentru comenzi intre 200-500 lei
Link AVANS 300 – pentru comenzi peste 500 lei ( Trusouri PREMIUM Personalizate )

II. CONFIRMAREA COMENZII

  1. Documentul eliberat de catre site se emite automat de sistem in urma plasarii unei comenzi, insa acesta nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc. 
  2. Comanda plasata on-line de catre cumparator, va fi considerata valida numai dupa verificarea si emiterea documentului fiscal de catre vanzator (Botez de Poveste – SC FAIRYTALE BAPTISM SRL ).
  3. Validarea comenzii de catre vanzator se face doar daca:
    a. datele de cumparator sunt complete si corecte;
    b. produsele din comanda cumparatorului sunt disponibile si conforme;
    c. nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi/cantitati/informatii gresite (ex.: valoare a pretului zero/pretul derizoriu/Lei) conform legii 287/2009, art.1665, pct2, Cod Civil

III. EXPEDIERE SI TRANSPORT

  1. Taxele de curier pentru livrare sunt suportate de catre client.
  2. Transportul produselor il efectuam prin firma de curierat rapid Fan Curier, firma cu care avem contract de colaborare. In cazul in care doriti ca transportul sa il facem printr-o alta companie aleasa de dumneavoastra va rugam sa ne mentionati in momentul plasarii comenzii. Lipsa unei mentiuni reprezinta acordul de livrare prin FanCourier.
  3. CLIENTUL are obligatia sa verifice integritatea coletului la primire, iar daca cutia de ambalare are urme de lovituri, zgarieturi, rupturi, urme de umezeaza, s.a.m.d., trebuie comunicat curierului, astfel incat sa completeze un proces verbal de constatare a daunelor. 
    Reclamatiile ulterioare nu pot fi solutionate de catre transportator, cu atat mai putin de catre societatea SC FAIRYTALE BAPTISM SRL, care a ambalat si livrat in conditii optime.
  4. In cazul livrarilor dincolo de granitele Romaniei, transportul este realizat prin firma de curierat rapid DHL EXPRESS. Pentru aceste situatii valoarea totala a comenzii trebuie achitata pana in momentul in care coletul paraseste atelierul Botez de Poveste, deoarece pentru transport international nu exista sistem de RAMBURS.
    Plata poate fi facuta in mai multe feluri, spre exemplu:
    – Plata AVANSULUI in momentul plasarii comenzii + diferenta RESTANTA pana in momentul livrarii
    – Plata INTEGRALA in momentul plasarii comenzii (contravaloarea unei facturi eliberate de Botez de Poveste).
  5. Pentru comenzile care se aliniaza regulilor de plata a unui avans plata diferentei se va face in momementul livrarii comenzii

IV. CONDITII DE RETUR

  1. Obiectele, incaltamintea, costumatiile personalizate la cererea expres a clientului nu pot fi returnate deoarece prin prelucrarea lor devin obiecte unice si nu pot fi revandute ulterior.( OUG 34/2014 art.16, lit.c).
  2. Produsele nepersonalizate se pot returna in termen de 14 zile de la intrarea in posesie fizica, conform OUG 34/2014, art.14, alt.1, doar daca sunt in ambalajele originale, nepurtate si intacte. Pentru returnarea produselor nepersonalizate va rugam sa completati formularul de retragere pus la dispozitie pe site-ul nostru. Costurile de retur sunt suportate de catre cumparator ( OUG 34/ 2014, art14, alt.1).
  3. In cazul in care motivele de retur se datoreaza furnizorului (Botez de Poveste), costurile generate de transport pentru retur vor fi suportate de catre Botez de Poveste, urmand a se rambursa doar contravaloarea marfurilor achitate in termen de maxim 14 zile de la primirea coletului conform OUG 34/2014, art13, alt1, folosind aceleasi modalitati de plata conform OUG34/2014, art.13, alt.2 (NU se ramburseaza contravaloarea transportului).
  4. Nu se accepta returul produselor DUPA data evenimentului pe care CLIENTUL a declarat-o in formularul de comanda, deoarece orice produs se considera “SERVICIU” si, odata savarsit evenimentul, se deduce ca si-a indeplinit utilitatea, iar serviciul prestat nu mai poate fi returnat.
  5. Nu se accepta returul produselor la cererea clientului fara sa fie bifat serviciul de verificare la livrare. Nu se accepta retururile cu valoare de ramburs, plata contravalorii coletului fiind realizata interbancar, intr-un cont IBAN transmis de catre client in maximum 14 zile lucratoare de la data primirii. Nu se accepta retururile decat prin societatea de curierat SC FAN COURIER EXPRESS SRL, ori prin firme de curierat agreate in prealabil de catre BOTEZ DE POVESTE.

IN ATENTIA CONSUMATORULUI

Deoarece lucrul manual sta la baza majoritatii produselor noastre, iar furnizorii nu pot garanta permanent un stoc continuu de materie prima, ne rezervam dreptul de a adapta prin materiale, accesorii, jucarii si elemente diferite atunci cand situatia o cere, respectand totodata tematica dorita de catre client.

Culorile produselor prezentate pe site, pot varia in functie de setarile monitorului dvs. si calibrarea acestuia.

Forma sticlutei de mir si a cutiutei de suvita ( rotunda, patrata, dreptunghiulara….), variaza in functie de stocul disponibil de la furnizori. Totusi acestea vor respecta in totalitate reprezentarea tematica grafica a produsului ales.

 Sapunul bebelusului, folosit ca element ce face parte din trusourile de botez PREMIUM, este un sapun special pentru copii, dintr-o marca cunoscuta la nivel national, iar ideologia sapunului handmade, care apare in descrierea trusourilor face referire la montajul manual de elemente, carton personalizat si accesorii peste sapunul bebelusului, ceea ce rezulta intr-un produs finit personalizat, de tip handmade. Acest produs contine 12 ingrediente dintre care 9 ingrediente sunt considerate sigure, 2 ingrediente prezinta mediu de dauna, iar 1 ingredient prezinta risc mare de dauna daca este ingerat. A nu se lasa la indemana copiilor!

Orice modificare MAJORA va fi anuntata de catre departamentul creatie pe parcursul executiei lucrarii, exceptie facand diferentele de nuanta, de textura, de material ori brand tert folosit.

Trusourile si lumanarile se lucreaza manual in atelierul Botez de Poveste, lucrul manual facand imposibila reproducerea unui model 100% identic precum cel precedent.  Prosopul si Panza de mir sunt realizate din bumbac, de culoare alb-ivorie (unt) si nu pot fi modificate la cerere, acestea fiind produse in serie, in prealabil, astfel incat sa se potriveasa cu orice model de trusou ales. Ulterioare reclamatii legate de subiectivismul nuantelor coloristice ale elementelor textile, general acceptate si promovate pe site-ul nostru prin fotografii, nu vor fi luate in consideratie si nu pot face obiectul unui retur, cu atat mai mult cu cat pot fi obiecte ce cad sub incidenta “produselor personalizate”.

Seturile de turta/mot au in pretul afisat inclusa personalizarea cu numele si data. In cazul seturilor care nu respecta modelul/design-ul promovat de catre Botez de Poveste si se realizeaza la cererea clientului, cu fotografie proprie, se taxeaza in plus un comision de prelucrare si manipulare foto de 59 lei/ora (minim 59 lei).
*Nota: fotografiile trimise de catre client pentru a fi transferate pe seturile de mot/turta, tricouri, body-uri, etc. trebuie sa fie la rezolutie mare, sa aiba calitate de studio foto profesionist, iar in cazul fotografiilor cu bebelusi – acestea trebuie sa fie pe fundal alb, uni (decupabil).

Produsele care apar in categoria “Reduceri”, si au pretul de vanzare cu discount aplicat, sunt de obicei produse scoase din colectiile actuale, produse cu stoc limitat, asadar nu pot fi realizate pe comanda la pretul redus, ori produse cu mici defecte sau care pot avea lipsa dintre accesorii. In cazul unor defecte majore, ireparabile, clientul va fi informat in prealabil.

Plasarea comenzii fără o cerere scrisă din partea clientului reprezintă acordul ca pozele produselor personalizate, ce fac obiectul comenzii, să poată fi folosite ca si material publicitar-virtual în vederea promovării ulterioare. 

Cu drag,
Echipa Botez de Poveste

Ultima actualizare: 01.11.2019 10:28