Introdu textul dorit

TERMENI & CONDIȚII

TERMENI SI CONDITII DE COLABORARE

I. PLASAREA COMENZII

  1. Comanda se plaseaza cu minim 30 de zile inainte de data evenimentului, livrarea urmand sa se faca in termen de aproximativ 3 saptamani din momentul in care ati facut dovada platii avansului (ori in termenul stabilit de comun acord si inscris in formularul de comanda – acest termen de livrare se stabileste in momentul plasarii comenzii).

 

Pentru a incepe sa lucram la comanda dumnevoastra este nevoie sa achitati in avans suma de:

Puteti achita avansul direct cu cardul, fara a va mai deplasa la banca, accesand unul din linkurile de mai sus, potrivit comenzii dvs.!

Ori, direct la banca, in contul:

SC DADA CREATION SRL
C.U.I.: RO 364 464 98
J 37/506/2016

Cont RON: RO88BTRLRONCRT0360597901 // BANCA TRANSILVANIA

Cont EURO: RO38BTRLEURCRT0360597901 // BANCA TRANSILVANIA

Codul SWIFT/ BIC al Bancii Transilvania este BTRLRO22
Codul SWIFT/ BIC al Bancii Transilvania – Sucursala Italia este BTRLITR1

 

  1. Avansul reprezinta suma materialelor folosite si a obiectelor personalizate prin broderie, serigrafie si alte metode de prelucrare, Restul de plata se va efectua la curier in sistem ramburs.
  2. Dupa achitarea avansului, clientul poate renunta sau aduce modificari la comanda in maxim 48 h, anuntand in scris pe mail, facebook sau sms intentia. Ulterior produsele se personalizeaza si avansul nu va mai putea fi restituit. Obiectele personalizate la cererea expres a cumparatorului vor fi expediate catre adresa mentionata de catre acesta la plasarea comenzii.
  3. Eventualele reclamatii (broderie gresita, masura necorespunzatoare, etc) se anunta in maxim 24h de la primirea coletului, pentru a avea timp de refacere si reexpediere.

II. CONFIRMAREA COMENZII

  1. Documentul eliberat de catre site se emite automat de sistem in urma plasarii unei comenzi, insa acesta nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc. 
  2. Comanda plasata on-line de catre cumparator, va fi considerata valida numai dupa verificarea si emiterea documentului fiscal de catre vanzator (Botez de Poveste – DADA CREATION SRL).
  3. Validarea comenzii de catre vanzator se face doar daca:
    a. datele de cumparator sunt complete si corecte;
    b. produsele din comanda cumparatorului sunt disponibile si conforme;
    c. nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi/cantitati/informatii gresite (ex.: valoare a pretului zero/pretul derizoriu/Lei) conform legii 287/2009, art.1665, pct2, Cod Civil

III. EXPEDIERE SI TRANSPORT

  1. Taxele de curier pentru livrare sunt suportate de catre client.
  2. Riscul de pierdere sau distrugere este transferat cumparatorului in clipa in care acesta insarcineaza un anumit transportator sa intre in posesia bunurilor. Transportul produselor il efectuam prin firma de curierat rapid Fan Curier, firma cu care avem contract de colaborare. In cazul in care doriti ca transportul sa il facem printr-o alta companie aleasa de dumneavoastra va rugam sa ne mentionati in momentul plasarii comenzii.
  3. Firma DADA CREATION SRL( Botez de Poveste), nu isi asuma intarzierile, pierderile sau deteriorarile marfurilor livrate.
  4. In cazul livrarilor dincolo de granitele Romaniei, transportul este realizat prin firma de curierat rapid DHL EXPRESS. Pentru aceste situatii valoarea totala a comenzii trebuie achitata pana in momentul in care coletul paraseste atelierul Botez de Poveste, deoarece pentru transport international nu exista sistem de RAMBURS.
    Plata poate fi facuta in mai multe feluri, spre exemplu:
    – Plata AVANSULUI in momentul plasarii comenzii + diferenta RESTANTA pana in momentul livrarii
    – Plata INTEGRALA in momentul plasarii comenzii (contravaloarea unei facturi eliberate de Botez de Poveste).

IV. CONDITII DE RETUR

  1. Obiectele, incaltamintea, costumatiile personalizate la cererea expres a clientului nu pot fi returnate deoarece prin prelucrarea lor devin obiecte unice si nu pot fi revandute ulterior.( OUG 34/2014 art.16, lit.c).
  2. Produsele nepersonalizate se pot returna in termen de 14 zile de la intrarea in posesie fizica, conform OUG 34/2014, art.14, alt.1, doar daca sunt in ambalajele originale, nepurtate si intacte. Pentru returnarea produselor nepersonalizate va rugam sa completati formularul de retragere pus la dispozitie pe site-ul nostru. Costurile de retur sunt suportate de catre cumparator ( OUG 34/ 2014, art14, alt.1).
  3. In cazul in care motivele de retur se datoreaza furnizorului (Botez de Poveste), costurile generate de transport pentru retur vor fi suportate de catre Botez de Poveste, urmand a se rambursa doar contravaloarea marfurilor achitate in termen de maxim 14 zile de la primirea coletului conform OUG 34/2014, art13, alt1, folosind aceleasi modalitati de plata conform OUG34/2014, art.13, alt.2 (NU se ramburseaza contravaloarea transportului).
  4. Nu se accepta returul produselor DUPA data evenimentului pe care CLIENTUL a declarat-o in formularul de comanda, deoarece orice produs se considera „SERVICIU” si, odata savarsit evenimentul, se deduce ca si-a indeplinit utilitatea, iar serviciul prestat nu mai poate fi returnat.

 

IN ATENTIA CONSUMATORULUI

Deoarece lucrul manual sta la baza majoritatii produselor noastre, iar furnizorii nu pot garanta permanent un stoc continuu de materie prima, ne rezervam dreptul de a adapta prin materiale, accesorii, jucarii si elemente diferite atunci cand situatia o cere, respectand totodata tematica dorita de catre client.

Orice modificare MAJORA va fi anuntata de catre departamentul creatie pe parcursul executiei lucrarii, exceptie facand diferentele de nuanta, de textura, de material ori brand tert folosit.

Trusourile si lumanarile se lucreaza manual in atelierul Botez de Poveste, lucrul manual facand imposibila reproducerea unui model 100% identic precum cel precedent.

Seturile de turta/mot au in pretul afisat inclusa personalizarea cu numele si data. In cazul seturilor care nu respecta modelul/design-ul promovat de catre Botez de Poveste si se realizeaza la cererea clientului, cu fotografie proprie, se taxeaza in plus un comision de prelucrare si manipulare foto de 59 lei/ora (minim 59 lei).
*Nota: fotografiile trimise de catre client trebuie sa fie la rezolutie mare, sa aiba calitate de studio foto profesionist, iar in cazul fotografiilor cu bebelusi – acestea trebuie sa fie pe fundal alb/decupabil. 

Plasarea comenzii fără o cerere scrisă din partea clientului reprezintă acordul ca pozele produselor personalizate, ce fac obiectul comenzii, să poată fi folosite ca si material publicitar-virtual în vederea promovării ulterioare. 

 

Cu drag,
Echipa Botez de Poveste